Praktisk informasjon og påmelding

<– Gå til forsiden av konferansen
Deltageravgift:
Konferansen er gratis for deltagere fra eiende organisasjoner, mens andre deltagere må betale en avgift på 2500.- kr. De som skal betale deltakeravgift får tilsendt en betalingslenke i forkant av seminaret. Inkludert i deltageravgiften er lunsj begge dagene og festmiddag 9. desember.
Andre kostnader:
Kostnader til reise og opphold må deltagerne selv betale.
Studentstipend:
Studenter som skal holde innlegg, eller som er med innledere til parallellesesjoner, kan få dekket inntil 2000,- av utgifter til reise og hotell ved å sende en søknad til oss.
Overnatting:
Konferansen foregår på den sentrale campusen til Nord Universitet i Bodø. Den ligger ca. 10 km kilometer fra Bodø sentrum og ca. 9.5 km kilometer fra flyplassen.
De fleste må finne overnatting på hotell i sentrum av Bodø og bestille og betale selv på et av disse.
– Det er gjort en avtale med Scandic Havet hotell i Bodø, som har satt av 50 enkeltrom inkl. frokost til kr. 1190,- pr. person/natt som kan bookes ved å oppgi bestillingskoden BUNI091219 til hotellet. Avtalen gjelder frem til 8. november.
– Det er også gjort avtale med Clarion Collection Hotel Grand Bodø, som har satt av 30 enkeltrom inkl. frokost til kr. 1090,- pr. person/natt som kan bookes ved å oppgi ref. 1073GR006271 og gruppenummer 6271 til hotellet. Avtalen gjelder frem til 25. november.
Konferansen disponerer også noen få hybler i en studentbolig like ved campusen til 790,- kr døgnet. Se kart over campus inkl. hybel, kantine og konferanseområde. Deltakere som meldte seg på konferansen før 10. oktober har fått tildelt plass på campus.
Transport:
Det kjøres fellesbuss 9. desember kl. 17:30 fra campus til Scandic Havet, og tilbake fra hotellet kl. 18:45 til campus for festmiddagen. Ellers kan man også benytte seg av kollektivtransporten i Bodø.
1. Kollektivtransport fra Bodø lufthavn til Nord Universitet:
Rute 1 og rute 2 går til universitetet. Rute 4 er også en mulighet, men denne går til et stopp litt lenger unna (ca. 500-600 meter å gå til universitetet fra dette stoppet).
2. Kollektiv fra Sentrum til Nord Universitet:
Samme rutene over er også aktuelle her. beste påstigning er busstoppet ved Rådhuset.
3. Anbefaling:
Anbefaler å laste ned appene 177 Nordland (oversikt over avganger) og billett Nordland (elektronisk billett). Det er billigere og mer effektivt å kjøpe billett gjennom appen.