Registrering i Kompetansenettverk for studenters suksess i høyere utdanning

Nettverket retter seg i første omgang til ansatte og tillitsvalgte studenter i høyere utdanning som har et ansvar for å tilrettelegge slik at flest mulig studenter lykkes med studiene sine. Dette skal altså være en plattform for å tilrettelegge rammene rundt undervisningen, slik at gode didaktiske opplegg skal ha de beste muligheter til å fungere optimalt.
Alle som mener de kan ha et utbytte av nettverket kan registrere seg uavhengig av om de er ansatt i en organisasjon som bidrar økonomisk. Det er gratis å registrere seg som deltaker i prosjektet.
Dersom du har spørsmål til registreringen, ønsker å endre din informasjon i etterkant eller vil trekke deg fra prosjektet, kan du ta kontakt på e-post: nfye@uib.no